Política de protecció de dades

Associació Club Montagut

Política de protecció de dades

Qui és el responsable del tractament de les dades personals?


El responsable del tractament de les dades personals és
Associació Club Montagut (en endavant l’Associació), amb CIF G59615146, domicili social al Carrer Indústria 31 baixos de Vic (CP 08500), telèfon 93.886.42.80, adreça electrònica info@clubmontagut.cat.

Figura inscrita en la Direcció General de Dret, Entitats Jurídiques i Mediació amb el número 5328.

Amb quina finalitat i amb quina legitimació tractem les dades?

Atenem les consultes de les persones que contacten amb nosaltres per mitjà del correu electrònic, formularis de contacte de la nostra web o telefònicament. Tractem aquestes dades amb el consentiment de la persona que se’ns ha adreçat.

Socis. Registrem dades dels socis a efectes de portar un registre de persones que s’associen, elaboració del directori, organització interna de l’associació, cobrament de quotes i enviament de convocatòries i d’informació. Tractem aquestes dades en compliment de la relació contractual.

Voluntaris. Es registren les dades de les persones voluntàries amb finalitats d’organització interna i elaboració del directori, organització d’activitats i enviament d’informació. Les dades es tracten en base al consentiment de la persona interessada.

Gestió de les dades dels nostres proveïdors. Tractem les dades dels proveïdors de qui obtenim serveis o béns. Obtenim les dades necessàries per mantenir la relació comercial i els destinem únicament a aquesta finalitat. Tractem aquestes dades en compliment de les relacions contractuals i d’obligacions legals.

Informació de productes i serveis
. Amb l’autorització de les persones interessades, es tracten dades de contacte per enviar informació relacionada amb l’Associació. Tractem aquestes dades en base al consentiment de la persona que rep les comunicacions.

A qui es comuniquen les dades?

No comuniquem cap dada a tercers. Únicament comuniquem dades a administracions o poders públics i sempre en compliments d’obligacions legals. En pagament de factures o de nòmines podem comunicar-les a entitats bancàries.

Quant de temps conservem les dades?


Complim l’obligació legal de limitar al màxim el termini de conservació de les dades. Per aquest motiu es conserven només el temps necessari i justificat per la finalitat que en va motivar l’obtenció. En determinats supòsits, com les dades que figuren en la documentació comptable, la normativa fiscal obliga a conservar-les fins que no prescriguin les responsabilitats en aquesta matèria. En el cas de les dades que es tracten en base al consentiment de la persona interessada, es conserven fins que aquesta persona no revoca aquest consentiment.

Quins drets tenen les persones en relació a les dades que tractem?


Tal com preveu el Reglament general de protecció de dades, les persones de qui tractem dades tenen els drets següents:

A saber si es tracten. Qualsevol persona té, en primer lloc, dret a saber si nosaltres tractem les seves dades, amb independència de si ha existit una relació prèvia.

A ser informat en la recollida.
 Quan les dades personals s’obtenen del mateix interessat, en el moment de proporcionar-les ha de tenir informació clara de les finalitats a les que es destinaran, de qui serà el responsable del tractament i de la resta d’aspectes derivats d’aquest tractament.

A accedir-hi. Dret molt ampli que inclou el de saber amb precisió quines dades personals són objecte de tractament, quina és la finalitat per la que es tracten, les comunicacions a altres persones que se’n faran (si és el cas) o el dret a obtenir-ne còpia o a saber el termini previst de conservació.

A demanar-ne la rectificació. És el dret a fer rectificar les dades inexactes que siguin objecte de tractament per part nostra.

A demanar-ne la supressió. En determinades circumstàncies existeix el dret a demanar la supressió de les dades quan, entre altres motius, ja no siguin necessàries per als fins per als quals van ser recollides i en van justificar el tractament.

Demanar la limitació del tractament. També en determinades circumstàncies es reconeix el dret a demanar la limitació del tractament de les dades. En aquest cas deixaran de ser tractades i només es conservaran per a l’exercici o la defensa de reclamacions, d’acord amb el Reglament General de Protecció de Dades.

A la portabilitat. En els casos previstos a la normativa es reconeix el dret a obtenir les dades personals pròpies en un format estructurat d’ús comú llegible per màquina, i a transmetre-les a un altre responsable del tractament si així ho decideix la persona interessada.

A oposar-se al tractament. Una persona pot adduir motius relacionats amb la seva situació particular, motius que comportaran que deixin de tractar-se les seves dades en el grau o mesura que li pugui comportar un perjudici, excepte per motius legítims o l’exercici o defensa davant reclamacions.

A no rebre informació comercial. Atendrem immediatament les peticions de no seguir enviant informació comercial a les persones que prèviament ens ho haguessin autoritzat.

 

Com es poden exercir o defensar els drets?

Els drets que acabem d’enumerar es poden exercir adreçant una sol·licitud escrita a l’Associació Club Montagut, a la nostra adreça social o bé enviant un correu electrònic a info@clubmontagut.cat, indicant en tots els casos “Protecció de dades personals” i el motiu de la seva petició.

Si no s’ha obtingut resposta satisfactòria en l’exercici dels drets és possible presentar una reclamació davant l’Agència Espanyola de Protecció de Dades, per mitjà dels formularis o altres canals accessibles des de la seva pàgina www.aepd.es.